درب آهنی فرفورژه حیاط


درب فلزی حیاط ویلایی از نظر معماری یا عمرانی بسیار مهم است اما طراحی و دیزاین و اجرای آن نیز از اهمیت خاصی برخوردار است. درب فرفورژه حیاط ویلایی سبک های متنوعی دارد و معمولاً از ارکان اصلی ورودی انواع ساختمان ها، درب ورودی آنها است. درب فلزی حیاط آپارتمان از نظر کارکرد، کاربرد، جنس، میزان مقاومت، نوع بازشو و طراحی به دسته های مختلف تقسیم می شود. درب آهنی مدرن و لوکس حیاط در مدل های مکانیکی و اتومات نیز تقسیم بندی مخصوص به خود دارد. برخی از مدل ها بدون استفاده از دست و با ریموت باز می شود. برخی نیز به واسطه کلیدهای مکانیکی باز خواهند شد و نیاز به دخالت نیروی دست است.


درب حیاط ساده و زیبا

درب فلزی حیاط ویلایی از نظر مقاومت

مقاومت مهم ترین اصل برای انتخاب درب فلزی حیاط ویلایی محسوب می شود. به هر حال این درب ها باید بارها باز و بسته شوند. اگر از نظر مقاومت شرایط خوبی نداشته باشند قطعاً پیشنهاد خوبی نخواهند بود. بنابراین اجرای درب فلزی با متریال های شیشه ای و یا چوب باید با دقت صورت بگیرد. معمولاً درب حیاط بهتر است که از جنس فلز تهیه شده باشد. به این شکل هم زیبایی کار چند برابر می شود و هم از نظر رفت و آمد مشکلی وجود نخواهد داشت. همینطور مقاومت درب در برابر ضربه و شرایط جوی هوا نیز بسیار مهم است.

فلز های ضد زنگ بهترین گزینه برای درب ویلایی محسوب می شوند. این فلزها بسیار شیک و لوکس طراحی شده اند. جنس بازویی که برای درب فلزی حیاط ویلایی استفاده می شود مهم است. باید از بازوهای کاملاً استاندارد و قوی کمک گرفته شود تا باز و بسته شدن درب دقیق و اصولی باشد.

در مورد تکی یا دو لنگه بودن درب فلزی حیاط ویلایی سوالات زیادی پرسیده شده است. معمولاً برای مدل های دو لنگه از دو تکه درب ساخته شده استفاده می شود. زبانه های درب روی هم قرار گرفته و بسته می شوند. درب های دو لنگه برای ورودی ماشین مناسب هستند.


مدل درب حیاط ساده و شیک دو لنگه

انواع درب آهنی فرفورژه حیاط ویلایی

درب فرفورژه حیاط ویلایی معمولاً به سه دسته اصلی تقسیم می شود که جا دارد توضیحات مربوط به هر دسته را با هم ارزیابی کنیم. اولین دسته از درب آهنی حیاط ویلایی مدل کشویی است که شاید کمتر مورد استفاده قرار بگیرد. اما به طور کلی در کشورهای اروپایی برای حیاط های ویلایی از این سبک درب ها استفاده می شود. این درب ها ساختار حرفه ای دارند و البته که بسیار لوکس هستند. این مدل از درب ها عملکرد خاص خود را دارد. مثلاً حلقه روی چهارچوب که حکم ریل دارد قرار گرفته و حرکت می کند. باز و بسته شدن نیز بر روی همان بخش صورت می گیرد.

این درب ها از جنس آهن و یا فلزات بسیار مستحکم هستند و سبک ساخته می شوند. باز و بسته کردن درب فلزی حیاط ویلایی کشویی نیاز به فضای اطراف ندارد. این سیستم اغلب به صورت اتومات است و امنیت خوبی برای ورودی حیاط ساختمان ها ایجاد می کند.

درب فرفورژه ویلایی لولایی که بسیاری از ما با آن آشنا هستیم رایج ترین مدلی است که در ایران استفاده می شود. این درب ها رایج ترین درب های ورودی ساختمان محسوب می شوند و در سبک های یک لنگه و دو لنگه اجرا می شوند. ترکیب فلز با چوب و شیشه و آلومینیوم از مواردی است که برای این درب ها در نظر گرفته می شود و بسیار ایده آل است. این درب ها از نظر کیفیت بی نظیر هستند و ساختار قابل توجهی دارند.


درب آهنی مدرن شیک

درب فلزی حیاط ویلایی

در نهایت نوبه به درب فرفورژه حیاط ویلایی کرکره ای می رسد که با فلزات مخصوص و متریال های سبک و به صورت اتوماتیک ساخته می شود. به طور کلی این درب ها از نظر ساختار بسیار ایده آل و قابل قبول هستند و از نظر نظم اجرایی نیز بسیار خاص اجرا می شوند. درب های فلزی می توانند بهترین عملکرد را برای خانه های لوکس داشته باشند.

نوع طراحی این درب ها به صورتی است که در بخش بالای چهارچوب درب ورودی حیاط یک میله قرار می گیرد که نقش قرقره را ایفا می کند و درب ویلایی فلزی به شکل مدور دور این قرقره را می پوشاند به این ترتیب درب کرکره ای از نظر زیبایی نسبت به مدل های دیگر بی نظیر است. از نظر امنیت نیز امتیاز بالایی کسب کرده است.


درب فلزی باغ ویلایی

انتخاب درب آهنی حیاط ویلایی بر اساس جنس

به طور کلی درب هایی که در این بخش از نظر جنس بررسی می شود همگی در لیست درب فلزی حیاط ویلایی قرار دارند اما منظور ما دقیقاً فلزی است که به کار می رود و جا دارد که مزایا و معایب هر یک را بدانید. در مرکز خرید درب فرفورژه حیاط ویلایی به این موضوع پرداخته شده است. جنس روی قیمت درب فلزی حیاط ویلایی نیز تاثیر زیادی می گذارد.

درب های فولادی از قوی ترین و ایمن ترین جنس ها محسوب می شوند و به طور کلی بیشترین امنیت را برای شما تامین می کند. قیمت درب فولادی حیاط ویلایی به نسبت سایر مدل ها گرانتر است و این موضوع به خاطر امنیت و کیفیت بالای درب است. درب های فولادی از نظر استحکام و امنیت بسیار قوی هستند و عایق بندی بالایی در بخش دهانه ورودی ساختمان ایجاد می کنند. فولاد در برابر شرایط آب و هوا نیز بسیار مقاوم است. به طور کلی این مدل از درب ها به ندرت تاب بر می دارند و تراز آنها نیز دیر به دیر بهم می ریزد. نگهداری از این درب ها بسیار آسان است. در واقع نیاز به تعمیر کمتری دارند.

درب حیاط ویلایی از آن دسته جنس های اشنا و پرطرفدار است. به طور کلی این فلز توانسته نیاز بسیاری از مشتریان را براورده سازد. یکی از مهمترین مزایای درب آهنی مقرون به صرفه بودن آن است. از سوی دیگر مانور زیادی روی زیبایی و دیزاین آن می توان داد. این درب ها اشکال مختلف دارند و به صورت درب فرفورژه و مشبک نیز اجرا می شوند و در طراحی ورودی ساختمان مناسب هستند. امنیت این درب ها بالا است. این درب ها نیاز به ماده ضد زنگ دارند.


خرید درب حیاط کلاسیک

درب ورودی دو لنگه

درب فلزی حیاط ویلایی دو لنگه برای ساختمان هایی که دهانه ورودی آنها بسیار بزرگ است استفاده می شود. در واقع در این ساختمان ها اجرای یک لنگه آهنی بزرگ بسیار سنگین است و باز و بسته کردن درب با نیروی زیادی همراه خواهد بود. از طرفی فشار زیادی روی اهرم یا لولایی که در به تکیه داده است وارد می شود. برای این ورودی ها از درب های دو لنگه استفاده می شود. درب های آهنی دو لنگه به شکل اتومات از بازوهای دو طرفه استفاده می کنند. این درب ها عمر طولانی تری نسبت به در های تک لنگه دارند و باز و بسته شدن آنها آسانتر است. ساخت این سبک از درب فلزی حیاط ویلایی باید با دقت بالا صورت بگیرد. در واقع درب باید در اثر ضربه و سرما و گرما از تراز خود خارج نشود و تراز آن بهم نریزد.


قیمت درب ورودی ساختمان طرح چوب

سبک های متنوع درب فرفورژه حیاط ویلایی شیک

جنس فلز برای درب های فرفورژه ویلایی و درب های ورودی باغ بسیار عالی است. قیمت کیلویی درب فرفورژه لوکس بر اساس شرایط اقلیمی در نظر گرفته می شود. شرایط آب و هوایی شرجی نیز سبب شده تا درب های ویلایی فلزی کلاسیک اجرا شود که امنیت بالاتری داشته و پوسیدگی کمتری خواهد داشت.

مثلاً سبک های الیزه و درب هایی که به طرح هخامنشی هستند از گزینه های جذاب برای درب فلزی حیاط ویلایی محسوب می شوند. این مدل ها به صورت تک لنگه، دو لنگه و گاه سه لنگه اجرا می شوند. از مواد اولیه با کیفیت و مرغوب برای این درب ها استفاده می شود و به طور کلی عوامل زیادی روی قیمت درب فرفورژه حیاط ویلایی تاثیر می گذارند. دربی که برای ورودی حیاط ویلایی ساخته می شود می بایست با نمای ساختمان سازگار باشد. در واقع اگر نمای ساختمان مدرن است باید از درب های مدرن و اگر نما کلاسیک است باید از مدل های کلاسیک استفاده شود. موضوع دیگر امنیت درب ها است که بخش مهمی از ملاک های طراحی و خرید محسوب می شود. به طور کلی درب حیاط و پارکینگ دارای کاربری مشترک هستند و این موضوع سبب می شود که عرض مفید درب ورودی رعایت شود.

در مرکز فروش درب فلزی حیاط ویلایی سعی شده مدل های متنوعی از درب ها بر اساس سطح نیاز کاربران در نظر گرفته شود به این ترتیب خرید آسانتر شده و مشکلی وجود نخواهد داشت.


درب فرفورژه الیزه

درب فلزی حیاط ویلایی مدل سنتی

برخی از افراد علاقه به درب های فلزی حیاط مدل سنتی دارند. در این میان سبک های فلزی که دارد اصول اجرایی مخصوصی هستند می توانند انتخاب جالبی باشند. به طور کلی انتخاب یک درب زیبا می تواند نمای بیرونی ساختمان را بسیار زیباتر کند. مدل های سنتی از نظر طرح و سبک متفاوت از سایر مدل های مدرن هستند. ساخت و تولید درب فرفورژه در این ردیف قرار دارد و به طور کلی یک عملکرد یک قابل نفوذ و ایمن محسوب می شود. به طور کلی این مدل از قفل ها از نوع توکار و روکار با سطح ایمنی بالاتر اجرا می شوند. درب های تلسکوپی و ریلی و کشویی در این راستا قرار دارند. البته به طور کلی درب فلزی حیاط ویلایی مدل های مدرن طرفداران بیشتری دارند و می توانند انتخاب پسندیده تری باشند.


قیمت درب حیاط ماشین رو

خرید درب مخصوص حیاط ویلایی

در صورتی که به فکر خرید درب فلزی حیاط ویلایی هستید و دوست دارید که قیمت مناسبی از این محصول را انتخاب کنید پیشنهاد ما به شما این است که در ابتدا نمای ساختمان خود را در نظر بگیرید.

سپس می توانید از مشاوران فروش که در مرکز خرید درب ویلایی حیاط فعالیت می کنند بخواهید تا همه پیشنهادات مناسب با فضای شما را ارائه دهند. اینطور که مشخص است این درب ها بر اساس موقعیت و سبکی که دارند دسته بندی می شوند و هر سبک می تواند بهترین گزینه محسوب شود. در بهترین شرایط درب مخصوص حیاط ویلایی می تواند شامل ساختار گسترده ای باشد و البته که این درب ها از نظر عملکرد بی نظیر هستند. یک نکته مهم دیگر که باید بدانید این است که جنس فلزی که برای درب حیاط ویلایی به کار می رود باید ضد آب باشد. معمولاً خانه های ویلایی در مناطق شمالی کشور ساخته می شوند و چون وضعیت آب و هوایی شرجی است این درب ها می بایست در برابر رطوبت دوام خوبی داشته باشند.


درب فلزی ورودی ساختمان

درب ها جزء جدایی ناپذیر زیبایی بخشی و زیبایی بصری یک ساختمان هستند. اغلب در خانه ها، اولین چیزی که نظرات را به خود جلب می کنند، درب ها هستند. آن ها می توانند چوبی یا فلزی باشند. حتی می توانند دارای بخش های شیشه ای باشند. می توانند ساده یا طرح دار بوده و ضد سرقت هم باشند. در هر حال می توانید از مرکز ساخت درب خانه کمک بگیرید تا برای خانه تان درب مورد علاقه خود را تهیه کنید. ما در این مطلب قرار است بیشتر در این مورد صحبت کنیم. با ما همراه باشید.


ساخت انواع درب خانه و آپارتمان

چند نوع درب آهنی خانه داریم؟

پیش از این که بخواهیم در مورد مرکز ساخت درب خانه با شما صحبت کنیم، بد نیست کمی در مورد انواع درب خانه صحبت کنیم. درب های خانه از نظر کاربردی و از نظر جنس به چند نوع تقسیم می شوند. در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم.

_ درب حیاط شمالی

درب ورودی شمالی حیاط آپارتمان در طرح های ترک و روس سلطنتی منظور درب خروجی است که حیاط را از کوچه یا خیابان جدا می کند. این درب را معمولا فلزی ساخته و تزئینات زیبایی نیز روی آن انجام می دهند.

_ درب پارکینگ جنوبی

مدل های درب پارکینگ فلزی ورودی ساختمان جنوبی نیز به اندازه درب حیاط مهم است. برای پارکینگ ویلاها، معمولا از درب های بزرگ و فلزی با طرح های زیبا استفاده می شود. اما درب پارکینگ های ساختمان های جنوبی بدون حیاط و منازل های دیگر را به صورت یکپارچه و بدون دید به داخل می سازند.

_ درب ورودی داخلی نفررو

بعد از حیاط درب ورودی نفررو داخلی را داریم که بسیار مهم است. این درب اغلب از چوب و آهن بوده و معمولا از نوع ضد سرقت آن را می سازند. یراق آلات و تزئینات نیز روی آن کار می شود.


درب ترک سلطنتی

انواع درب ها در مرکز ساخت درب خانه سازه سنتر

قطعا درهای مختلفی برای افراد با سلیقه های مختلف وجود دارد. حتی دکوراسیون یک خانه روی طرحی که در باید داشته باشد تاثیر گذار است. برای ساخت درب خانه از متریال های مختلفی استفاده می شود.

این متریال ها کاملا با توجه به نوع خانه و دکوراسیون داخلی و خارجی آن نیز تهیه می شوند. تنها متریال نیست که باید به آن فکر کنید. بلکه باید به شکل و طرح روی در نیز فکر کنید.

ممکن است نیازمند درب هایی باشید که خاص و منحصر به فرد هستند. درب هایی که دارای ویژگی هایی چون طرح های به روز، متریال باکیفیت و... هستند. بنابراین می توانید این درب ها را از مرکز ساخت درب خانه تهیه کنید.

کارخانه درب سازه سنتر تولیدی بوده و در حجم انبوهی، درب های مورد نیاز شما برای خانه را تولید می کند. خوبی کمک گرفتن از این مرکز این است که همیشه فرد متخصص و مشاوران خبره می توانند از اندازه گیری تا انتخاب طرح و رنگ درب خانه راهنمای شما باشند.


درب روس آهنی باغ ویلا لوکس رنگ درب حیاط سفید طلایی

قیمت درب خانه

قیمت درب خانه به فاکتورهای زیادی وابسته است. مهم ترین آن ها جنس درب است. درب هایی که دارای تزئینات و ریزه کاری های زیادی هستند، نسبت به درب های ساده گران قیمت تر هستند.

درب های آهنی با روکش های ضد حریق، ضد آب و حتی با قابلیت ضد سرقت در مرکز ساخت درب خانه عرضه می شوند. تمامی این فاکتورها بر روی قیمت نهایی درب اثر دارند.

درب خانه ها این روزها در کنار حفظ حریم خصوصی و حریم شخصی خانه ها جلوه ای زیبایی و هنر داخل خانه نیز هستند. به همین دلیل مردم سعی می کنند در کنار داشتن درب های ایمن، به ظاهر آن ها نیز توجه کنند.

کارخانه ها یا مراکزی تحت عنوان مرکز ساخت درب خانه وجود دارند که می توانید با مراجعه به آن ها، انواع درب های مختلف با هر جنس و رنگی که دوست دارید را سفارش داده و در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت کنید.

می توانید از کمک مشاوران و متخصصانی که در این مرکز کار می کنند نیز بهره مند شوید. این مراکز علاوه بر ارائه یک کار حرفه ای و شیک، قیمت درب ورودی فلزی مناسبی نیز به شما پیشنهاد می کنند. حتی کار نصب و جا انداختن درب های آهنی فرفورژه برای موقعیت های مکانی نزدیک را نیز برعهده می گیرند. همه این خدمات هزینه های کلی شما را به طرز چشم گیری کاهش می دهند.

شما می توانید جدیدترین قیمت درب فلزی حیاط ویلایی را از طریق پیام در واتساپ 09125200978 مشاهده کنید و سپس شرایط خرید و سفارش را پشت سر بگذارید. از یاد نبرید که قیمت درب فلزی حیاط می تواند به صورت چند بخشی در نظر گرفته شود و این موضوع سبب می شود که اجرای خوبی داشته باشد. در بهترین شرایط این درب ها مدل بندی های بی نظیری دارند.



Call Now Buttonتماس با ما ☎️ 09125200978